ICT služby

Naše datové centrum v Praze  je vybudováno ve vysokém standardu zabezpečení, podle nejmodernějších trendů a s nepřetržitým dohledem. Prostor technologického sálu je projektován pro režim utajení stupně "Důvěrné". Prostory tak splňují požadavky pro umístění ICT technologií náročných zákazníků z oblasti státní správy, operátorů a velkých společností.

Parametry datového centra v Praze

  • 119 rackových pozic
  • zabezpečení prostoru projektováno na stupeň utajení "Důvěrné"
  • postaveno v souladu se specifikací TIER III
  • výkon ICT 630 kW
  • připojeno k vlastní optické páteřní síti z několika nezávislých směrů
  • bezpečná zóna mimo záplavové území
  • budova součástí kritické infrastruktury státu
  • dobrá dopravní dostupnost, parkoviště pro zákazníky
  • přístup oprávněných osob 24 hodin denně
  • nepřetržitá podpora dohledového centra

 Napájení a klimatizace

  • do každého racku přívod ze dvou nezávislých rozvaděčů
  • každý rack samostatně měřený
  • VN přípojka ze dvou směrů 1 MVA
  • UPS N+1 s celkovým výkonem 700 kW
  • 2x diesel agregát 1,5 MVA s náběhem do 60 s
  • palivové nádrže 2 x 4000 L
  • klimatizační jednotky N+1
  • klimatizace se systémem přímého výparu
  • klimatizace freecooling

Zabezpečení

  • bezpečnostní přístupové karty s šifrováním
  • kamerový systém
  • samohasící systém
  • on-line monitoring technologie datacentra 24/7/365

Prostory datacentra využijí

  • velké společnosti
  • státní správa
  • finanční instituce
  • telekomunikační operátoři

 

ČDT-Serverhousing

Služba ČDT-Serverhousing umožňuje umístění IT technologie zákazníka v našem datovém centru. Tento produkt je určen zejména těm zákazníkům, kteří potřebují umístit své technologie do profesionálních prostor.

Parametry služby

  • pronájem prostoru (stojanů – racků) pro umístění IT technologie
  • vysoce zabezpečený prostor (čipové karty, kamerový systém, recepční služba)
  • záložní zdroje nepřerušitelného napájení
  • diesel agregáty pro případ výpadku distribuční sítě
  • klimatizace a nepřetržité sledování teploty, vlhkosti a napájení v prostoru datového centra
  • zálohování klimatizace a napájecích systémů
  • přístup oprávněných osob do datového centra 24 hodin denně
  • rychlé a garantované připojení k internetu prostřednictvím páteřní sítě ČD - Telematika
  • nepřetržitý dohled nad datovým centrem a sítí
  • kontaktní centrum k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • biometrické vstupní systémy

 Hlavní výhody datového centra ČD - Telematika

  • postaveno dle nejmodernějších trendů a dle příslušných předpisů a norem
  • připojeno k vlastní optické páteřní síti "z několika nezavislých směrů"
  • vysoká dostupnost a zálohování všech technologií

Komu je služba určena

  • velké společnosti
  • státní správa a samospráva
  • telekomunikační operátoři

ČDT-Telehousing

Služba ČDT-Telehousing poskytuje zákazníkům možnost umístění přenosové technologie v prostorách naší společnosti. Produkt je určen těm zákazníkům, kteří již využívají některou z našich služeb a mají zájem realizovat přístupovou linku mezi svou lokalitou a naší sítí po vlastní infrastruktuře. Zákazníkovi poskytneme prostor k umístění jeho vlastní přenosové technologie.

Parametry služby

  • poskytnutí prostoru pro umístění vlastní technologie v prostorách ČD - Telematika
  • možnost volby napájení služby zálohovanými 48 V nebo nezálohovanými 230 V
  • dostupnost technologie 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • technická podpora a pomoc při řešení problémů 24 hodin denně
  • technické parametry plně odpovídají požadavkům na technologické telekomunikační prostory včetně režimu přístupu

Hlavní výhody

  • možnost realizovat „poslední míle“ od sítě ČD - Telematika prostřednictvím vlastní technologie
  • flexibilní zajištění přístupu pro techniky zákazníka
  • velké množství nabízených prostor

Komu je služba určena

  • telekomunikační operátoři
  • lokální poskytovatelé internetu

ČDT-Call centrum

Služba ČDT-Call centrum zajišťuje komplexní outsourcing v oblasti komunikace a péče o zákazníky prostřednictvím call centra. Poskytuje obchodní a technickou podporu koncovým zákazníkům nejen v segmentu telekomunikací.

Zákaznický servis je realizován v rozsahu dle potřeb objednatele, případně s garancí dostupnosti 24 hodin denně. Provoz služby zajišťují profesionálně vyškolení pracovníci společnosti ČD - Telematika. Služba ČDT-Call centrum je určena především velkým společnostem a státní správě.

Parametry služby

  • poskytování zákaznického servisu – call centra (zpracování telefonických požadavků, realizace odchozích volání)
  • provozování informačních linek
  • kontaktování potenciálních zákazníků (pre-sales aktivity, sjednávání schůzek)
  • zpracování e-mailů a požadavků zadaných na webových portálech, řešení reklamací
  • helpdesk – technická podpora zákazníků s napojením na dispečerské pracoviště nebo dohledové centrum
  • správa kontaktů a aktualizace dat
  • provádění průzkumů spokojenosti zákazníků a dotazníkových kampaní
  • reporting a vyhodnocení úspěšnosti všech aktivit call centra
  • možnost zřízení a provozování linky 800 XXX XXX

 Hlavní výhody

  • profesionální služby call centra bez investice vlastního kapitálu
  • snížení personálních nákladů
  • vyšší retence zákazníků prostřednictvím kvalitní obsluhy a vyřizování jejich požadavků
  • maximalizace potenciálu prodeje produktů a služeb zadavatele
  • garantovaná dostupnost – 24 hodin denně / 7 dní v týdnu
  • plnění standardu kvantitativních i kvalitativních parametrů call centra dle dohodnutých SLA
  • 100% monitoring příchozích / odchozích hovorů
  • systematické vyhodnocování zpětné vazby od zákazníka

ČDT-Videokonference

Moderní služba prezentuje efektivní způsob komunikace, při které se přenáší současně zvuk i obraz mezi dvěma i více účastníky po uzavřené datové síti nebo přes internet, nezávisle na umístění videokonferenčních místností.

Charakteristika služby

  • Možnost komunikace mezi vybavenými videokonferenčními místnostmi i mezi koncovými body s mobilní technikou. Po instalaci klientské aplikace je snadné zahájit videokonferenci prostřednictvím notebooků, tabletů a inteligentních telefonů.
  • Kromě videokonference umožňuje dodávaná služba nahrávání a následné publikování záznamu například při pořádání videoškolení zaměstnanců, umožňuje také využití záznamů z konferencí pro další účely atd.

Hlavní výhody

  • úspora nákladů na cestování i čas strávený na cestách
  • možnost přizvat libovolného účastníka zapojeného do videokonferenčního systému, který je v dosahu datového připojení
  • řízené pořizování záznamů a jejich prezentace
  • možnost postupného rozšiřování aplikace podle potřeby
  • možnost sdílení videokonferenčních prostředků
  • pořádání pravidelných plánovaných videokonferencí s předem definovaným seznamem účastníků i spontánních hovorů či konferencí
  • efektivnější spolupráce pracovníků v různých lokalitách sdílením prezentací a dokumentů a současnou komunikací „tváří v tvář“ se všemi účastníky ve stejném čase

Využití služby

  • vzdálené pracovní porady s účastí několika různých lokalit
  • školení na dálku s možností bezprostřední reakce na podněty účastníků
  • personální pohovory
  • jednání, ze kterých je třeba pořídit řízený záznam

Dohled ICT infrastruktury a služeb

Dohled ICT infrastruktury a služeb představuje nepřetržité sledování stavu jednotlivých prvků ICT infrastruktury, souvisejících nadřazených služeb a řešení událostí vyvolaných nežádoucími stavy infrastruktury. Služba je poskytována v režimu 24/7/365 s garantovanými SLA. Bezpečnost a kvalita dohledu je zajišťována vyškolenými techniky s potřebnými oprávněními.

Parametry služby

  • příjem incidentů poskytovaných služeb a záznam do ServiceDeskového nástroje
  • vyhodnocování událostí z monitoringu ICT infrastruktury a služeb, jejich klasifikace a záznam do ServiceDeskového nástroje
  • diagnostika a řešení událostí z monitoringu či incidentů služeb
  • dálkové odstranění příčiny poruchy (je-li toto možné)
  • aktivace expertních skupin či skupin pro lokální servisní zásahy
  • otestování funkčnosti infrastruktury po odstranění příčiny poruchy a obnovení dodávky služby
  • reporting ze ServiceDeskového nástroje
  • reporting událostí z monitorovacích nástrojů pro analýzu stavu infrastruktury

Technologické pokrytí služby

  • telefonní sítě
  • datové sítě
  • rádiové analogové sítě
  • rádiové digitální sítě
  • přenosové systémy
  • kabelové sítě optické i metalické
  • informační systémy pro veřejnost
  • signalizační a monitorovací systémy

Hlavní výhody

  • know-how provozu dohledového centra rozsáhlých sítí
  • přenesení provozních nákladů na poskytovatele služby
  • znalost implementace pokročilých monitorovacích nástrojů s funkcionalitami korelace, deduplikace a obohacování událostí z externí konfigurační databáze
  • znalost dohlížených technologií
  • technická podpora v režimu 24/7/365
  • garance SLA
  • vyškolení a zkušení technici s potřebnými oprávněními

Zákaznické centrum

Pokud budete mít jakékoliv dotazy k poskytovaným službám, vyúčtování služeb nebo budete potřebovat další informace, neváhejte kontaktovat náš helpdesk, který vám rád odpoví vaše dotazy.

Kontaktujte nás

Vyjádření k existenci sítí

Webová aplikace určená pro podání žádosti o vyjádření k existenci elektronických komunikací sítí.

Územně analytické podklady

Webová aplikace určená pro podání žádosti o vydání, prohlížení a vyzvednutí dat.

Související produkty a služby

Internet

Služba ČDT-Internet umožňuje přístup k internetu prostřednictvím sítě ČD - Telematika

Datové služby

Transparentní optický kanál DWDM pro přenos dat mezi koncovými body