Administrativní pracovník - podatelna

Chcete zpracovávat poštu pro společnost s pobočkami po celé ČR? Vyhovuje vám rutinní činnost a kratší pracovní doba?

Pokud ano, odpovězte na níže uvedenou nabídku a staňte se členem našeho týmu.

Vaší pracovní náplní bude:

  • zpracování příchozí a odchozí korespondence
  • třídění přijatých a odchozích zásilek, jejich zaevidování a zpracování
  • poštovní služby
  • komunikace po telefonu (ověřování dat a informací)
  • ostatní administrativní činnosti dle potřeby

K této práci budeme požadovat:

  • SŠ vzdělání
  • znalost práce s PC (MS Office, Lotus Notes) – zadávání do systémů
  • pracovitost, pečlivost, flexibilitu
  • přítomnost na pracovišti PO - PÁ (9 - 15 hod.)

Jako náš nový kolega získáte:

  • administrativní práci v zázemí stabilní středně velké společnosti
  • zkrácený pracovní úvazek
  • malý, pouze tříčlenný pracovní tým se zkušenostmi
  • nebudete pracovat v open space, ani v ruchu centra města, čeká vás klidná kancelář v Praze
  • 5 týdnů dovolené
  • pestrý benefitní program – příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, poukázky FlexiPass pro volný čas, čerpání benefitů na nákupy v lékárnách, optikách, na dovolenou, stravenky a mnoho jiných

Místo výkonu práce: Praha 9

Nástup: ihned

Zasláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých osobních údajů v něm uvedených v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. v platném znění.

vytisknout stránku