Úvod » Infrastruktura » Servisní služby infrastruktury » Servis infrastruktury

Servis infrastruktury

Služba zahrnuje nepravidelné zásahy, které jsou vyvolané poruchou nebo k nímž dochází na základě požadavků zákazníka, jenž si přeje změnu na vlastní ICT infrastruktuře. Servis poskytujeme pro vlastní implementované projekty i technologie dodané třetí stranou.

Parametry služby

  • odstranění poruchy, případně obnova funkčnosti zařízení nouzovým způsobem s následným definitivním odstraněním poruchy v nejkratším možném termínu
  • přezkoušení funkčnosti zařízení
  • změny nastavení konfigurace HW nebo SW dle požadavků zákazníka
  • specifikace prováděných činností dle požadavků zákazníka
  • garance SLA (definování doby do zahájení odstraňování poruchy a odstranění poruchy, doby do provizorního či definitivního zprovoznění)
  • reporting servisních zásahů s možností prezentace na zákaznickém portálu

Technologické pokrytí servisu

  • datové sítě LAN, MAN a WAN (síťové prvky Cisco, 3com, HP apod.)
  • telefonní sítě – samostatné PBx nebo sítě Pbx (ústředny Ericsson, Siemens, TTC, 2N apod.)
  • přenosové systémy SDH, PDH, PCM, analogové
  • radiové sítě digitální i analogové
  • kabely metalické i optické (místní, dálkové, úložné, závěsné)
  • místní rozvody (strukturované kabeláže cat. 5, cat. 6, cat. 7)
  • signalizační a monitorovací zařízení (EZS, EPS, kamerové systémy)
  • informační zařízení, bezdrátové a místní rozhlasy, audiovizuální systémy
  • zařízení pro záznam obrazu, hlasu a zpráv
  • napájecí systémy 48V DC, 230/400V AC, záložní zdroje
  • technologické prostory včetně racků, rozvodů, klimatizací a zhášecích systémů

Hlavní výhody

  • know-how uvedených technologií a technologických celků
  • přenesení servisních nákladů na poskytovatele služby 
  • snížení personálních nákladů u zákazníka
  • outsourcing pomocných činností

Související stránky

vytisknout stránku