Úvod » Zákaznické centrum » Dohledové centrum (NOC)

Dohledové centrum (NOC)

Poskytování telekomunikačních služeb s vysokou jakostí se neobejde bez fungující podpory zákazníkům. Dohledové centrum společnosti ČD - Telematika je pro zákazníky k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Protože každá služba a každý zákazník vyžaduje rozdílný přístup v komunikaci i v technickém zabezpečení, jsou standardní produkty a služby společnosti přizpůsobeny reálným potřebám, požadavkům zákazníků. Optimalizace přístupu je založená na schopnosti poskytnout širokou škálu základních služeb - od pronájmu vláken a přenosových kapacit až po služby založené na IP protokolu - včetně celé řady doplňkových služeb. Jakost každé služby může být dohlížena pomocí různých dohlížecích systémů, které jsou koncentrovány na dohledovém centru.

Národní síť je monitorována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Dohledové centrum (NOC - Network Operation Centre) společnosti ČD - Telematika je umístěno v Praze. Záložní dohledová centra jsou zřízena v dalších dvou nezávislých a geograficky vzdálených lokalitách. Servisní pracoviště jsou rozmístěna po celé republice.

vytisknout stránku