Úvod » Produkty a služby » ICT služby » Dohled ICT infrastruktury a služeb

Dohled ICT infrastruktury a služeb

Dohled ICT infrastruktury a služeb představuje nepřetržité sledování stavu jednotlivých prvků ICT infrastruktury, souvisejících nadřazených služeb a řešení událostí vyvolaných nežádoucími stavy infrastruktury. Služba je poskytována v režimu 24/7/365 s garantovanými SLA. Bezpečnost a kvalita dohledu je zajišťována vyškolenými techniky s potřebnými oprávněními.

Parametry služby

  • příjem incidentů poskytovaných služeb a záznam do ServiceDeskového nástroje
  • vyhodnocování událostí z monitoringu ICT infrastruktury a služeb, jejich klasifikace a záznam do ServiceDeskového nástroje
  • diagnostika a řešení událostí z monitoringu či incidentů služeb
  • dálkové odstranění příčiny poruchy (je-li toto možné)
  • aktivace expertních skupin či skupin pro lokální servisní zásahy
  • otestování funkčnosti infrastruktury po odstranění příčiny poruchy a obnovení dodávky služby
  • reporting ze ServiceDeskového nástroje
  • reporting událostí z monitorovacích nástrojů pro analýzu stavu infrastruktury

Technologické pokrytí služby

  • telefonní sítě
  • datové sítě
  • rádiové analogové sítě
  • rádiové digitální sítě
  • přenosové systémy
  • kabelové sítě optické i metalické
  • informační systémy pro veřejnost
  • signalizační a monitorovací systémy

Hlavní výhody

  • know-how provozu dohledového centra rozsáhlých sítí
  • přenesení provozních nákladů na poskytovatele služby
  • znalost implementace pokročilých monitorovacích nástrojů s funkcionalitami korelace, deduplikace a obohacování událostí z externí konfigurační databáze
  • znalost dohlížených technologií
  • technická podpora v režimu 24/7/365
  • garance SLA
  • vyškolení a zkušení technici s potřebnými oprávněními

Související stránky

Soubory ke stažení

vytisknout stránku