Úvod » Produkty a služby » ICT služby » ČDT-Call centrum

ČDT-Call centrum

Služba ČDT-Call centrum zajišťuje komplexní outsourcing v oblasti komunikace a péče o zákazníky prostřednictvím call centra. Poskytuje obchodní a technickou podporu koncovým zákazníkům nejen v segmentu telekomunikací.

Zákaznický servis je realizován v rozsahu dle potřeb objednatele, případně s garancí dostupnosti 24 hodin denně. Provoz služby zajišťují profesionálně vyškolení pracovníci společnosti ČD - Telematika. Služba ČDT-Call centrum je určena především velkým společnostem a státní správě.

Parametry služby

  • poskytování zákaznického servisu – call centra (zpracování telefonických požadavků, realizace odchozích volání)
  • provozování informačních linek
  • kontaktování potenciálních zákazníků (pre-sales aktivity, sjednávání schůzek)
  • zpracování e-mailů a požadavků zadaných na webových portálech, řešení reklamací
  • helpdesk – technická podpora zákazníků s napojením na dispečerské pracoviště nebo dohledové centrum
  • správa kontaktů a aktualizace dat
  • provádění průzkumů spokojenosti zákazníků a dotazníkových kampaní
  • reporting a vyhodnocení úspěšnosti všech aktivit call centra
  • možnost zřízení a provozování linky 800 XXX XXX

 Hlavní výhody

  • profesionální služby call centra bez investice vlastního kapitálu
  • snížení personálních nákladů
  • vyšší retence zákazníků prostřednictvím kvalitní obsluhy a vyřizování jejich požadavků
  • maximalizace potenciálu prodeje produktů a služeb zadavatele
  • garantovaná dostupnost – 24 hodin denně / 7 dní v týdnu
  • plnění standardu kvantitativních i kvalitativních parametrů call centra dle dohodnutých SLA
  • 100% monitoring příchozích / odchozích hovorů
  • systematické vyhodnocování zpětné vazby od zákazníka

Soubory ke stažení

vytisknout stránku